Politica de Returnare
Ne propunem să oferim servicii de o bună de care vor beneficia toți clienții noștri. Sperăm să fiți mulțumit (ă) de fiecare achiziție pe care o realizați alături de noi. În anumite circumstanțe, s-ar putea să returnați anumite produse. Vă rugăm să citiți politica noastră de returnare de mai jos, iar noi, vom face tot posibilul pentru a vă ajuta.
Pentru produsele fără probleme de calitate, asigurați-vă că articolele returnate sunt neutilizate și în ambalajul original. Toate solicitările de returnare trebuie să fie autorizate de echipa noastră de la Serviciu Clienți înainte de a fi returnate la adresa noastră.
Echipa noastră nu va putea procesa produsele returnate fără un formular de returnare a produselor. În cazul persoanelor juridice, returul nu este acceptat.
Înainte de a face o Cerere de Returnare, indiferent de motiv, în cazul în care doriți să anulați o comandă în timp ce comanda se află în procesul de livrare, va trebui să așteptați până când veți primi pachetul în mână înainte de a efectua o solicitare de returnare. Întrucât transportul prin curierat implică anumite proceduri, preluare marfa și gestionare marfa, etc.
În cazul în care refuzați să primiți pachetul de la poștaș sau nu primiți pachetul la livrare de la punctul local de colectare, Serviciul Clienți nu va putea judeca situația pachetului și, prin urmare, nu vor putea onora cererea dvs. de returnare.
În cazul în care pachetul este returnat de către curier în depozitul nostru dintr-un motiv personal al clientului (cum ar fi adresa greșită/fără destinatar, clientul refuză să accepte taxa coletului/taxa), vă vom contacta în legătură cu plata taxei de returnare poștală.Cu toate acestea, vă rugăm să înțelegeți că în această situație nu se va emite nici un ramburs.
Condiţii returnare produse
Produsele care pot fi returnate/rambursate sau schimbate în termen de 14 zile de la primire, trebuie să respecte următoarele criteriile de mai jos:
1.Se va complete un formular de returnare produs şi va fi trimis către S.C.VELTA INT S.R.L. prin email la office@ledhome.ro
2.După completarea formularului şi acceptarea acestuia de către departamentul de retururi, aveţi obligaţia de a returna produsul exact în aceeaşi stare cum l-aţi primit şi cu toate accesoriile: cleme de prindere, şuruburi, fisa tehnică, cabluri, sau alte elemente după caz, inclusiv certificatul de garanţie şi factura în original.
3.După ce v-aţi asigurat că toate componentele şi toate documentele sunt intacte, vă rugăm să expediaţi coletul către S.C.Velta INT S.R.L Bld. Poitiers NR.2A Clădiră RVR Et.2 Birou E4, telefon: 0737360000, mail: office@ledhome.ro sau la o altă adresă indicate de către noi.
4.Comanda nu o veţi expedia cu plata ramburs, deoarece nu o putem recepţiona şi va întoarce către cumpărător. Valoare produselor se returnează doar în contul bancar al cumpărătorului.
5.Nu expediaţi produsele prin serviciul de curierat al Postei Romane, în acest caz suntem nevoiţi să refuzăm returul.
6.Acceptăm returnarea produselor doar prin societăţile de curierat rapid
7.Cheltuielile de transport sunt suportate în totalitate de către cumpărător, conform legii. În cazul în care expediaţi un colet cu plata serviciului de curierat către societatea VELTA INT SRL, suntem nevoiţi să refuzăm returul.
8.Nu se va putea returna un colet fără completarea formularul de retur şi o discuţie în prealabil telefonic sau prin mail.
9.Nu se accepta retururile făcute de către intermediar ai cumpărătorului, indiferent dacă acesta este persoana fizică sau juridică. Returul este realizat în totalitate de către cumpărător.
Termeni şi condiţii de returnare
D. Termeni și Condiții de returnare:
1. Produsul/produsele returnat/e să fie în aceeași stare în care a/au fost livrate, fără urme de zgârieturi sau folosire (nu se acceptă pentru returnare produsele parțial asamblate, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire), produsele sau componentele/accesoriile produselor să nu prezinte urme de zgârieturi, folosire;
2. Să aibă toate componentele, accesoriile;
3. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea sau contravaloarea lor;
4. Produsele se pot returna doar în ambalajul original cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele cu care au fost recepționate, după caz, (factura, manual de utilizare, garanție), ambalajul făcând parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar SC VELTA INT SRL nu poate fi făcută răspunzătoare.
5. Costul transportului produselor returnate mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de SC VELTA INT SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același tip de serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Atunci când produsul returnat ajunge în posesia S.C. VELTA INT S.RL., vom face o evaluare a stării produsului, inclusiv starea componentelor și accesoriilor acestuia.
Clientul este de acord că în cazul produselor care la returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, fără ambalaj, www.ledhome.ro își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea produsului la starea inițială, taxe ce vor fi comunicate clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
Valoarea finală a diminuării se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare/reparare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Diminuarea poate avea o valoare între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Taxele de diminuare vor fi comunicate către client după recepționarea și verificarea produselor returnate.
În cazul în care clientul nu este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, www.ledhome..ro va fi în imposibilitatea de a accepta returul, în consecință acesta va fi înapoiat către client, clientul suportând cheltuielile de înapoiere a returului.
În cazul în care clientul este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, SC VELTA INT SRL va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urmă evaluării și va rambursa clientului suma respectivă de bani.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dumnevoastră.
Cumpărătorul este obligat să: anunțe lipsă din colet sau orice defect a unei componente a produsului comandat, în termen de maxim 24 ore de la livrare şi înainte de începerea montajului și să păstreze conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii acestora.
Înainte de a proceda la instalarea produsului, clientul are obligația de a verifica starea produsului.
Dacă observați că acesta prezintă defecte, semne de lovire, crăpături, nu procedați la instalarea/asamblarea lui! În acest caz, vă pierdeți dreptul de garanție și retur, acceptând, odată cu instalarea produsului, faptul că nu mai aveți cum dovedi că acest produs a ajuns așa inițial și nu s-a deteriorat în timpul instalării/montării defectuoase.
Tot procesul de returnare va fi asigurat în de către cumpărător: întocmirea awb-ului, ambalarea produselor şi suportarea costurilor de transport.
Clientul împreună cu serviciul de curierat se obliga că marfa returnată să ajungă la noi în stare perfectă. În cazul în care marfa returnată este deteriorata, aceasta va fi refuzată de către noi, ceea ce duce în imposibilitatea acceptării returului, iar costurile de retur vor fi suportate tot de către client.
În cazul în care ţi-a fost livrat un alt produs decât cel pe care l-ai solicitat (deşi specificaţiile produsului sunt clar prevăzute în cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul magazinului online), ai dreptul să returnezi produsul fără cheltuieli suplimentare (compania noastră fiind obligată să suporte cheltuielile de transport)
Orice reclamație/solicitare/cerere primită în afara orelor de program afișate pe site-ul nostru (Luni-Vineri 08.00-17.00), va fi înregistrată începând cu orele 08.00 ale următoarei zi lucrătoare.
Suma rambursată în contul clientul va reprezenta doar contravaloarea produselor, taxele serviciului de curierat şi alte servicii adiţionale solicitate în mod expres de către client nu se vor rambursa!
Exemple: Km suplimentari, asigurarea coletului, livrarea expresă sau livrarea programată.
E. Produse care nu sunt acceptate la retur
1. În cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat. Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care sunt primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat, dacă prezintă urme de folosire, urme de praf, sau dacă este deteriorat. În consecinţă, trebuie să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.
2. Produse care prezintă defecte, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte după recepționarea produsului);
3. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, lipsa etichetelor etc.;
4. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valoarea produsului returnat;
5. Produse confecționate/aduse pe comenzi speciale ferme, pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plată în avans;
6. Dacă au fost achiziționate mai multe produse de același fel, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate;
7. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare.
8. În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat;
9. Nu se acceptă retur în oficiile poștale, returul se realizează exclusiv prin curier.
10. După perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.
11. Produsele aflate în lichidare de stoc.
F. Exercitarea dreptului de retragere pentru persoane juridice
“Clienți” sau “consumatori” sunt doar persoanele fizice. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Clientii Persoane Juridice au dreptul de returnare doar in anumiti termeni si conditii.
XI. Dispoziții finale
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu achiziționarea unui produs și lansarea unei comenzi, clientul acceptă fără obiecții condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.
Drepturile de autor asupra întregului conținut aparțin în totalitate societății comerciale SC VELTA INT SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
Rambursări: Rambursarea va fi realizată doar către cumpărătorul din factura şi va fi emisă în contul acestuia (la o bancă din România), în termen de 14 zile. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru incorectitudinea datelor furnizate de către dvs.
În funcţie de preferinţele dvs. putem transforma contravaloarea produselor într-un “credit” pe site-ul LEDHOME.ro. Acest credit se poate utiliza în achiziţionarea unor noi produse de pe site-ul ledhome.ro